دعا رفع افکار بد

دعا برای رفع افکار بد

 دعاهایی برای رفع استرس و اضطراب و افکار بد و منفی 

افکار منفی و خیالات بیهوده باعث از بین بردن روزها و ساعت های خوش زندگی می شوند.

افکار بد زائده ذهن هستند اما می توانند انرژی منفی را از کائنات جذب کنند و به شما برسانند.

بسیاری از افراد از وجود این افکار بد در ذهن خود آسیب جسمی و روحی شدید می بینند. مراجعه به کلام خدا، دعا و ذکر های مکرر می تواند ذهن شما را مثبت و اندیشه شما را سلامت کند.

برای این منظور سایت دعا اذکار الهی ۷۸۶ از مراجع معتبر آیات و دعا هایی را برای شما جمع آوری کرده است. همه این دعاها باید با نیت به خداوند و با قاعده خاص خود انجام پذیرد.

دعا برای رفع افکار بد

امام صادق علیه السلام به شخصی که دچار افکار بد شده بود فرمود دست روی سینه ات بگذار و این دعا را بخوان:

بِسْمِ اللّهِ وَ بِاللّهِ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهِ صَلَّی اللّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهَ و لاحَوْلَ وَ لاقُوَّهَ اِلاّبَاللّهِ اَللّهُمَّ امْسَحُ عَنّى ما اَحذَر.

سوره زیبای ال عمران برکات زیادی دارد. این سوره زیبا برای بسیاری از بیماری های دیگر نیز خوانده می شود. برای پیشگیری از فکر های فاسد که بر شما غلبه کرده اند این سوره را به طور پی در پی بخوانید تا ذهنتان ارام گیرد.

دعا برای آرامش

آمده است که امام علی علیه السلام ذکر مداوم لا حول و لا قوّه إلّا بالله العلىّ العظیم را درمان افکار منفی موثر می دانستند. و توصیه می کردند برای رفع فکر های شیطانی این دعای مجرب را همیشه ذکر کنید.

سوره مبارک ضحی را هم می توان به سوره مثبت اندیش در قران تشبیه کرد. سر تا سر این سوره یاد آور مهربانی ها و نعمت های خداوند به ما است. خواندن این سوره افکار مثبت را جایگزین افکار منفی در ذهن شما خواهد کرد. هنگام خواندن این سوره یا آیات دیگر حتما وضو گرفته و رو به روی قبله بشینید.

رفع استرس مساوی نابودی افکار بد

یکی از دلایل اصلی وجود افکار بد در ذهن وجود تنش و استرس در افراد است که با خواندن دعا های زیر می توانید استرس را کاهش و سپس از دست افکار بد خلاص شوید.

دعا مجرب برای رفع وسواس

۱- آمده است که با خواندن این دعا به تعداد هفت مرتبه به آرامش خواهید رسید.

ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

۲- دعای دیگری که موجب آرامش ذهن و روح شما خواهد شد خواندن هفت مرتبه از آیه ۲۸۸ سوره زیبای رعد است.

۳.۶/۵ - (۶۴ امتیاز)

حتما ببینید

دعا برای گریه شدید نوزاد

دعا برای گریه شدید نوزاد

بیقراری کودک تازه متولد شده دلایل مختلفی دارد. ابتدا دلیل اصلی آن از نظر جسمی …

۲ نظر

  1. سلام دوستان عاجزانه خواهش میکنم هر کسی این متن رو میخونه لطفا دعا کنه من و همسرم کنار هم پیر بشیم و عاقبت بخیر انشاالله لطفاً لطفاً لطفاً من الان چند هفته هست که بر اثر یک سری مشکلات حتی چتد ساعت نخوابیدم لطفاً دعا کنید برامون التماس دعا دارم 🙏🙏🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال