طلسم خوردنی

عوارض و نشانه های طلسم خوردنی

موضوع مقاله: عوارض و نشانه های طلسم خوردنی

کد ثبت علمی مقاله (در مجتمع مصباح کربلا) : ۳۴۹۰۴۰۴۱۷/ح س/۵/۳۸۹

 

عوارض و نشانه های طلسم خوردنی

 

۱- مشکلات گوارشی شدید و اینکه شخص احساس قولنج و دلپیچه و گرفتگی و انقباضات شدید در معده خواهد داشت و این فرایند مداوم است. و علت ان هم ورود این سحر و جای گرفتن در معده هست

۲- سرگیجه های مداوم و مستمرعلت سرگیجه هم معلوم هست پس از چند ساعت تا دو روز سرگیجه شروع میشود چون سحر جذب خون شده و از طریق سیستم خون رسانی وارد مغز میشود.

۳- گریه های بدون دلیل: دلیل گریه بخاطر ایجاد حس های غیرواقعی یااینکه در ذهن انسان خاطراتی که بصورت فراموش شده از اتفاقات بوده بالا میاورد بخاطر همین هست بعد از ابطال دقیقا اولین چیزی کلا انسان فراموش میکند خاطرات بد هست که یا کلا فراموش میشود و یا بصورت تصوری غیر شفاف باقی میماند.

۴- احساس حالت تهوع مداوم و مکرر خصوصا در اثنای طلسم شدن دلیل حالت تهوع کاملا معلوم است چون بخش فیزیکی بدن همیشه غذاها را با انرژی پاک دریافت کرده اکنون این انرژیها بصورت مسموم وارد بدن شده است.

البته در سایر جلسات در مورد انواع بدنها عرض خواهیم کرد که تنها این بدن فیزیکی نیست که همراه ماست بلکه بدنهای اختری و غیره نیز همراه هست که در انها تاثیر میگذارد مثل این هست یک اهنگ بسیار دلنشین را گوش کنی یا یه اهنگ دلخراش از کشیده شدن اهن و جسم تیز در زمین در این صورت بخش جسمی ظاهرا درگیر هست چون ما فقط بعد فیزیکی را میبینیم ولی در اصل علت ان اول تحریک سایر بدنها و تاثیر سایر بدنها با بدن فیزیکی هست.

۵- نفس نفس زدن بیش از حد از بینی و زیاد شدن آب دهان:در این مورد هم مسلما وقتی چیزی غیرعادی وارد بدن بشه همه اندامها سعی میکنند اول مقابله کنند پس با تند شدن فعالیت سعی میکنند که اول خنثی کنند و نیز چون این سحرها نیز باید انرژی دریافت کند عین این هست در جسم شما یه موجود زنده هم فعالیت دارد یعنی تا دیروز یک نفس برای بدن کافی بود امروز باید دونفس بکشید تا به ان هم برسی بخاطر اینکه انهم عین یه انگل به اندامها چسبیده.

۶- درد شدید در ناحیه شکمی:علت درد کاملا واضح هست بخاطر ورود جسم با انرژی بد به بدن هست.

۷- احساس حرارت و تهوع شدید:علت این است که جنب و جوش بدن جهت پس زدن چیزی که دریافت

کرده و نیز درگیری و اصطکاکی که در بدن ایجاد میشود

۸- سرو صدای ناحیه شکمی (بطن) و زیاد شدن:گازهای شکمی در زمان طلسم دلیل کاملا واضح هست بدن تا دیروز یسری رفتارهای عادی را دریافت کرده مثل این هست شما یکباره مثلا الوچه بخورید الوچه مصرف همیشگی ندارد که بدن عادت کنه وقتی خورده میشود با اینکه پر از انرژی مثبت هست اما یسری اندامها را در حالت خاص قرار میدهد.

۹- دردهای شدید مقطعی:این زمانی هست که دیگه از اتفاق سحر ۱۵ تا یکماه گذشته و سحر در بدن به حالت همزیستی رسیده بدن در مقابل سحر هر از گاهی مقاومت نشان میدهد.

۱۰- خروج رایحه کریه (بوهای ناخوشایند) از معده از طریق دهان:بوی بد دهان دلیل دیگری هست که در یک ماه بعد از سحر اتفاق میافتد همانطور که گفتیم بوی نامطبوع بخاطر از فرایندی هست که در بدن اتفاق میافتد انگار یه سیب گندیده در معرض باد قرار گرفته هر چقدر از زمان گندیدن بگذرد به همان میزان بیشتر میشود.

۱۱-  عدم رغبت به خوردن و آشامیدن: این اتفاق بعلت انست که بدن هر چند به خوردن و اشامیدن نیاز دارد اما بطور اگاهانه و هوشمند بی میلی به خوردن و اشامیدن میکند تا این سحر هم همزمان استفاده نکند و دلیل بعدی این هست خود سحر هم ذاتا میخواهد تا با کم رسیدن انرژی به بدن فرد کاملا از هر نظر فلج بشود.

 

پس دوتا دلیل میتواند داشته باشد:

یک مقاومت خود بدن

دو مکانیزم خود سحر

۱۲- امساک مزمن (نخوردن و نیاشامیدن) در بعضی حالات:

گاهی انسان تشنه و گرسنه هست ولی حالی ندارد بلند شه و چیزی بخورد یا بیاشامد

اصطلاحا تنبلی شخص

۱۳- ضعف قوه بینایی و اینکه در چشم خود نوری را مشاهده مینماید

اینهم بخاطر ضعف بدن هست و کم کم توهمی هست که فرد بهش دست میدهد

🔵 از علامات و نشانه های مهم سحر و طلسم خوردنی سیاه شدن چهره است. این علامت در زمان باطل شدن طلسم از بین میرود و رنگ رخسار و صورت شخص طلسم شده به حالت عادی خود برمیگردد.

🔵عوارض طلسم در هنگام خواب عبارتند از:

🔆حالت خفگی

 و

🔆اینکه فرد احساس میکند که حرارت جسمش زیاد شده

🔆گریه در خواب

دیگر اینکه

🔆 فرد طلسم شده خوابهای پریشان پی در پی و مستمر میبیند.

⚜خواب ماهی میبیند ،

⚜خواب باران میبیند ،

⚜خواب دریا

⚜و اینکه در حال غرق شدن در دریاست.

۴.۴/۵ - (۴۶ امتیاز)

حتما ببینید

حضور اجنه درمنزل

موضوع مقاله : حضور اجنه درمنزل کد ثبت علمی در مجتمع مصباح کربلا :۵۰۴_۳۴۹۰۴۰۴۰۱۷_۱۵۰۴ ارائه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال