مس اجنه وانواع مس

موضوع مقاله :مس اجنه وانواع مس

کد ثبت علمی در (مجتمع مصباح کربلا ) :۵۰۱_۳۴۹۰۴۰۴۰۱۷_۱۵۰۱

 

در این مقاله سایت اذکار الهی ۷۸۶ سعی دارد انواع مس را به  تفصیل بیان کند

تعریف مس: 

مس به معنی داخل شدن جن در بدن انسان به منظور اذیت کردن، سکنی گزیدن و یا بر او حکم کردن است و بعضی می گویند تلبس با مس تفاوت دارد اما حقیقت هر دو یکی است.  تلبس یعنی حضور جن در بدن انسان و حکم کردن جن بر او است.  

داخل شدن به خاطر عشق: 

یکی از جن های مذکر، عاشق یکی از انسان های مؤنث می شود در نتیجه داخل بدن او می شود گاهی این نوع از مس زمانی روی می دهد که شخص در رختخوابش است و با همسرش قبل از این که نام خدا را بیاورد، نزدیکی می کند به خصوص در تابستان که لباس نازک می پوشند و بدن تقریباً  لخت است و یا هنگام داخل شدن به دستشویی و حمام[برای استحمام کردن] بدون گفتن بسم الله یا گاهی صدایی می‌شنود که یکی از مقابل یا پشت سر او را می گیرد یا حرکتی را در اعضای تناسلی اش احساس می کند و عکس این مورد نیز صحیح است یعنی این که یکی از جن های مؤنث عاشق یکی از انسان های مذکر شود و تقریباً کارهای گفته شده را با او انجام می دهد.

نشانه های این نوع مانند برآمدگی در اعضای تناسلی، درد و نارحتی شدید در هنگام خواب در پستان ها، تنفر شدید از همسر در حالت جماع و نزدیکی، بسیار دچار احتلام شدن در خواب و دیدن شبه هایی که در خواب که با تو جماع می کنند.

داخل شدن جن به خاطر انتقام:

اکثرا اجنه به همین خاطرها وارد بدن میشود و انچه خود حقیر در درمانهایی که جناب پورنجف حضور داشتن و از بدن شخص جن زده بیرون میکرد ادعاهاشون بر موارد زیر بود و فرستادن ساحر و ماموریت از طرف شخص دیگر انسان بر حریم و زندگی جنی تجاوز کند و جن برای انتقام از او دست به کار شود و او را اذیت کند مثلاً انسانی آب گرمی را در حمام بریزد یا این که داخل حمام شود بدون این که استعاذه بگوید و بدون این که بداند بر جن(که در شکاف دیوار یا لانه حشرات است)، ادرار نماید،اذیت کردن حیواناتی چون سگ و گربه، یا این که انسان ناخواسته بر روی جنی که خوابیده است برود یا بدون این که متوجه شود جنی را بکشد و جن به خاطر انتقام از آن شخص دست به این کار بزند؛پاشیدن اب گرم در زمین بدون گفتن بسم الله کشتن مارها در خانه ها بدون این که او را نهی کرده باشد. فریاد زدن، بسیار گریه کردن، موسیقی و خواندن قرآن در جریان آب ها، پریدن یا افتادن از مکان بلند بدون این که نام خدا برده باشد که ممکن است بر مکانی که در آن جنی خوابیده یا خبر ندارد بیفتد. انداختن سنگ در چاه یا در دشتی بدون این که نام خدا را بیاورد که در آن هنگام به جنی برخورد کند. خواندن کتاب های سحر و احضار جن، سم پاشی کردن حشرات بدون گفتن بسم الله.

انتقام غیر مستقیم: 

هنگامی که شیطان نتواند از شخص معینی به خاطر پایبند بودن آن انسان به اذکار و اوراد روزانه یا به خاطر سببی از این اسباب انتقام بگیرد در این هنگام شیطان به اذن و اراده خداوند بر عزیزی یا نزدیک ترین شخص به آن انسان مسلط می شوند؛ مانند داخل شدن در همسر به خاطر انتقام از شوهر.

 به خاطر ظلم نمودن به انسان: 

این مورد غالباً به خاطر غفلت انسان از ذکر و یاد خدا روی می دهد  الله تعالی می فرماید:{وَمَن یَعْشُ عَن ذِکْرِ الرّحْمَنِ نُقَیّضْ لَهُ شَیْطَاناً فَهُوَ لَهُ قَرِین}[ «هر کس از یاد [خدای] رحمان دل بگرداند بر او شیطانی می‏گماریم تا برایش همدمی باشد» 

داخل شدن به خاطر سکنی گزیدن و ماندن در آن:

 و این نوع نادری از داخل شدن است و در مناطق دور دست اتفاق می افتد هنگامی که برای جن داخل شدن در بدن انسان ممکن می شود و در آن به خاطر فراوانی جا ساکن می شود و در جسد انسان می‌نشیند و آن را مانند منزل خود می داند از خوردنی که بر آن بسم الله گفته نشده می خورد و بدن انسان او را حمل می کند و به وسیله او راه می رود و این مورد کمتر اتفاق می افتد.

 داخل شدن به خاطر کمک کردن: 

این نوع نیز کم اتفاق می افتد بدین گونه که تعدادی از جن ها برای کمک کردن فردی در کاری یا کارها دست به این کار می زنند یا این که او را ضعیف می بینند و گمان می کنند که با داخل شدن در بدن او به او کمک کرده اند.

داخل شدن در بدن انسان به سبب سحر:

جنی که در خدمت ساحر است به خاطر اذیت کردن مورد سحر زده شده وارد بدن او می شود.

داخل شدن به سبب چشم زخم:

شیطان در بدن چشم خورنده با عمل چشم زننده نفوذ می یابد و وارد بدنش می گردد.

۳.۷/۵ - (۱۰ امتیاز)

حتما ببینید

حضور اجنه درمنزل

موضوع مقاله : حضور اجنه درمنزل کد ثبت علمی در مجتمع مصباح کربلا :۵۰۴_۳۴۹۰۴۰۴۰۱۷_۱۵۰۴ ارائه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال