دعا کدورت بین دونفر

دعا کدورت بین دونفر

دعا کدورت بین دو نفر در سایت اذکار الهی ۷۸۶

این بار هم برایتان دعای مجرب و کاربردی را به همراه آورده ایم.

افرادی که به دنبال دعا برای قطع رابطه با دیگری هستند یا به دنبال ایجاد کدورت بین دو نفر که روابط شان (مثل روابط زناشویی) به صلاح نیست، هستند باید از دعای کدورت بین دو نفر استفاده کنند.

در این سایت اذکار الهی ۷۸۶ با چند دعا کاربردی و مجرب آشنا خواهید شد.

دعا کدورت بین دو نفر از راه دور

۱. داخل ظرف چینی مقداری آب و گلاب بریزید. ۴۰ بار سوره یاسین را بر این کاسه بخوانید و فوت کنید.

سپس به نیت جدایی آب را بر سر خود بریزید و بگویید: گشاده باد کار و بخت و اقبال و مشکلات(نام خودش) زاییده (نام مادر) خود بِحَقِّ اَلباسِطَ

۲. همچنین می توانید دو پارچه مشکی برداشته و دعای علیکم یااصحاب السحرو الوسواس ورضوان وابلیس اجمعین و یا ادنان ویلحقوا بسم فلان ابن فلان را بر روی هر دو نوشته و سپس یکی را به دست آب روان بسپارید و دیگری را در نزدیک محل زندگی یکی از طرفین دفن کنید.

دعا کدورت بین دو نفر از آیات قرآنی

دعا کدورت بین دو نفر از آیات قرآنی

۱. هفت مرتبه و به مدت هفت روز دعای بیست و هفت سوره ابراهیم را بخوانید و به دستان خود فوت کنید. بعد از دمیدن آیه به کف دستان آن ها را به صورت خود بکشید.

آیه ۲۷ سوره ابراهیم (یُثَبِّتُ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَفِی الآخِرَهِ وَیُضِلُّ اللّهُ الظَّالِمِینَ وَیَفْعَلُ اللّهُ مَا یَشَاءُ)

 

۲. نوشتن آیات ۶۳ و ۶۲ سوره انفال بر روی پشم نیز کار کدورت را سریع تر انجام خواهد داد‌. فقط دو نکته را باید برای نوشتن این آیات رعایت کرد: اول این که باید نوشته را بر سه قطعه پشم زرد، سبز و سرخ بنویسید و با آن طایقه ای بدوزید و در محل پاکی قرار دهید.

دوم این که این دعا باید در روز سعید و اولین جمعه ماه رمضان نوشته شود.

وَإِنْ یُرِیدُوا أَنْ یَخْدَعُوکَ فَإِنَّ حَسْبَکَ اللَّهُ هُوَ الَّذِی أَیَّدَکَ بِنَصْرِهِ وَبِالْمُؤْمِنِین (۶۲)

وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعًا مَا أَلَّفْتَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ)۶۳)

 

۳. آیه ۳۳ سوره نور را بر روی ظرفی بنویسید و سپس با آب و عسل آن را بشویید و آب داخل ظرف را در جایی که دو نفر رفت و آمد می کنند یا زندگی می کنند بپاشید.

سوره نور آیه ۳۳ وَلَا تُکْرِهُوا فَتَیَاتِکُمْ عَلَى الْبِغَاء إِنْ أَرَدْنَ تَحَصُّنًا لِّتَبْتَغُوا عَرَضَ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَمَن یُکْرِههُّنَّ فَإِنَّ اللَّهَ مِن بَعْدِ إِکْرَاهِهِنَّ غَفُورٌ رَّحِیمٌ.

 

در پایان زوجین عزیز بجای دوری از همدیگه و تهیه دعا برای کدورت، روانشناسان بر این عقیده هستن که اگر زن به وظیفه خود در روابط زناشویی و همچنین مرد به وظیفه خود در قبال همسر آگاه باشند و مهمتر از همه اینکه قبل از ازدواج از خدمات مشاوره ازدواج بهره گرفته باشند، براحتی می توانند در زندگی بر مشکلات فائق بیایند.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

حتما ببینید

دعای ازدواج با مرد پولدار

دعای ازدواج با مرد پولدار

آیا شما هم به دنبال مرد پولدار هستید؟ ازدواج یک رابطه دو نفره است، اما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال