دعا برای درمان درد معده

دعا برای درمان درد معده

هنگام بروز درد و بیماری های جسمی ابتدا به پزشک مراجعه کنید و سپس در کنار آن به طب اسلامی روی آورید و از یاد خدا در درمان تان غافل نشوید. بسیاری از بزرگان اهل سنن وجود دعا ها برای درمان درد را تایید کرده اند.

معده درد و بیماری های معده و گوارش هم جزء مواردی است که طب اسلامی برای آن دعاهایی را از کتب مختلف جمع کرده و در اختیار شما قرار می دهد.

دعاهای درمان درد معده

برای درمان درد معده پیشنهاد می کنیم از دعاهای زیر استفاده کنید.

آیه ۲۵۵ سوره بقره که قسمتی از آیت الکرسی است را در کاغذی بنویسید، در آب بیاندازید و سپس آب آن را بنوشید.

سوره آل عمران هم برای بیماری های معده و گوارش در دل خود دعایی جای داده است. آیه ۸ این سوره را سه بار بر خرما بخوانید و سپس به شخصی که دچار درد معده است بخورانید. این کار باید در سه روز پشت سر هم انجام شود.

می توانید آیه ۸۰ سوره زیبای شعراء را هم بنویسید و همراه خود نگه دارید.

آیات ۸۷ و ۸۸ سوره انبیاء را بخوانید و سپس ۷ بار سوره حمد را ذکر کنید. با خواندن این دعا درد معده ای که ناشی از استرس و اعصاب باشد رفع خواهد شد.

دعا مجرب برای بیماری های معده و گوارش

شرایط دعا خواندن و نوشتن برای رفع معده درد

هر دعایی که می خواهید بنویسید یا بخوانید اعمال مخصوص به خود را دارد. اول این که حتما باید وضو داشته باشید و به کاری که می کنید ایمان و اطمینان داشته باشید. در برخی از روزها و ساعات مشخصی باید دعا را بنویسید.

برای رفع درد و ورم معده بسیاری از دعاها را باید نوشت و کنار خود قرار داد و در برخی دیگر باید در آب انداخت و نوشید‌.

بعضی مواقع هم برای بعضی از آیات پیشنهاد می کنند که با روغن سیاه دانه کاغذ را چرب کنند و سپس روی معده بگذارند. باید به این نکته هم توجه کنید که تا رفع کامل درد معده باید هر روز دعاهای مخصوص را انجام دهید تا نتیجه را ببینید.

و در پایان این که

خداوند هیچگاه شما را هنگام درد و سختی تنها نخواهد گذاشت. به همین دلیل هم به همه محبان افراد خاصه خود گفته که دعاهایی را برای شفا و درمان شما بیاورند.

امام صادق و امام رضا علیه السلام برای همه بیماری های سخت دعاهایی را ذکر کرده اند که شما با مراجعه به کتب اسلامی و مراجع مطمئن آن ها را خواهید یافت.

۳.۹/۵ - (۱۱۸ امتیاز)

حتما ببینید

دعا برای شفای مریض

دعا برای شفای مریض

مجموعه دعاهای سریع الاجابه برای شفای بیمار سخت دعاهایی که در قرآن کریم و روایات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال